راه شناخت نیازها
شنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۰۷:۵۴ ق.ظ
مشتری احتمالی کی هست؟از یک خریدار معمولی هست تا یک شرکت تجاری بزرگ .اگر نتوانیم درست نیازها را بشناسیم فروش توقف پیدا میکنه یعنی فروشی در کار نیست.دقیقا مثل وقتی که یک جنس اعلا در مغازه ای هست و فروشنده نمیدونه برای چه کسی مناسبه ایا فروش میره؟درست مثل یک فردی که بجای قرار ملاقات گذاشتن و درک صحیح نیاز مشتری با تلفن زدن میخواهد بفروشه.
سوال چگونه باشه؟سوال باید طوری باشه که جواب ساده نه و بله نداشته باشه چه؟کجا؟کی؟چطور؟چه کسی؟چرا؟کدام؟با این سوالات شروع بشه.راز سوال پرسیدن چیه؟
ادامه دارد..............
- ۰۱/۱۱/۲۲