فروشکده

اینجا در مورد بازاریابی و فروش گپ میزنم

انظباط فردی 3

پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۲:۲۴ ق.ظ

بزرگترین خطر تهدید کننده مغز ما تغییر است

مغز به ما میگه جایی که الان هستی راحته همون جا بمون چون میترسه اگه تغییری رخ بدهد مرگ یا مصیبت یا ...بسرش بیاد.

دقیقا مثل وقتی اتش سوزی بشه انچنان دویدنی از ترس مرگ میکنیم که بعد از حادثه خورمون باورمون نمیشه

دو اصطلاح بنامهای اکشن و موشن داریم

اکشن :حرکت منجر به جابجایی

موشن:حرکت بدون جابجایی

مغز ما از اکشن فراری است و وقتی که نهایتا تسلیم حرکت میشه به سمت موشن میره نه اکشن

دلیل بسیاری از تنبلی های ما موشن ها هستند

شیطان دقیقا کارش موشن است

هر گاه فردی قصد جابجایی واقعی و یا بعبارت دیگر دنبال تغییر باشد غعال شده و بسوی موشنی مشابه اکشن سوق میدهد

استادم مثال جالبی میزند

روز عاشورا موشنها فعال بودند و مغزها را بجای رفتن به جنگ در رکاب مولی امام حسین علیه السلام به سوی حج یا هر جای مشابه با ان سوق دادند در کربلا نباش هر جا خواستی باش

ایا تغییری بزرگتر و حرکتی بزرگتر از جنگ دررکاب مولای ما بود؟

در اینده توضیح خواهیم داد

1:چه ارتباطی بین فروش و تغییر و عملکرد موشن مغز وجود داره

2::انظباط فردی چه ارتباطی با فروش دارد

با ما همراه باشید.............

 

  • منصوره زاهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی