کلید قفل کسب و کار
اگر فرض کنیم کسب وکار مان قفل شده و باز نمیشه باید دنبال کلید مناسب باشیم برای قفل ان
هر کاسبس برای کارش کلید مخصوصی دارد که با کسب و کار دیگری فرق دارد
کلید چی داره؟
دندانه
اما هر قفلی با کلید مخصوص به خودش باز میشه
این کافی نیست چالش های کسب و کار تمرکز دارد روی دندانه کلید ها
مثال:کاسبی که در بازاریابی قوی نشده ولی دز حسابداری قوی هست به اندازه کافی روی دندانه بازاریابی وقت نمیذاره پس ضعف در کسب و کارش ایجاد میشه لازم است وقت بیشتری را برای بازاریابی ووقت کمتر برای حسابداری بگذارد
یا مثلا روابط عمومی خوبی نداره پس بازهم چالشی بزرگ در کارش پیدا میشه
بهر صورت زبانه های کلید کسب و کار باید به اندازه کافی رشد کنند
اما نکته مهم
مهمترین قسمت ازین کلید زبانه بازاریابی است اگر خوب باشد باقی قسمت کار خوب پیش میره
قفل اگر باز نشه نا امیدی و شکست احساس میشه
ادامه دارد........
- ۰۱/۰۹/۲۹