وقت ملاقات
سه شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۱، ۰۲:۰۴ ق.ظ
مشتری ها دوست ندارند تحت سلطه فروشنده باشند.بارها تجربه شخصی بنده این بوده که داخل مغازه هایی که فروشنده محور هست و اهمیتی به مشتری نمیداده وارد نشده ام.دیگر اینکه وقت ملاقات با مشتری هم نباید محدود به زمان خاصی شود .بنده برای تحویل کالا به مشتری هام معمولا میگم هر وقت میتونی بگو تا هماهنگ بشیم .این مدل گفت و گو تآثیر مثبتی داشته.وقت ملاقات برای مشتری نباید سلطه جویانه باشد محدود کننده نباشد و مشتری را به سوی حس سلطه گری سوق ندهد.بگیم دقیقا این ساعت .این علاقه مشتری را به خرید کم میکند.
- ۰۱/۱۰/۲۷